vineri, 15 martie 2013

Muschiul tiganesc

Muschi tiganesc - reteta culinara, mod de preparare, comentarii si instructiuni pentru gatit.
Muschiulet tiganesc

Reteta muschiul tigãnesc: se ia muschiul de pe carmanadã, se desface în douã rãmânând o foaie, se introduce o suvitã de slãninã fiartã, de pe burtã, se înfãsoarã slãnina cu muschiul, se leagã cu sfoarã (atã groasã). Se pune la saramurã cu condimente, unde se tine 4-5 zile. Se scoate, se fierbe în zeamã de varzã muratã, cu condimente, se usucã la vânt, se afumã, se pãstreazã la rece. Se poate consuma si neafumat.
Despre blog

Bine ati venit pe blogul nostru cu retete culinare preparate acasa. Blogul nostru contine o colectie de retete culinare romanesti si din intrega lume. Aceste retete pot fii gatite de orice gospodina, in propria bucatarie, deoarece retetele noastre contin instructiuni de preparare pas cu pas, cat si fotografii sau video. .

4 comentarii:

  1. Aceasta este reteta traditionala de muschi tiganesc. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am facut si eu un preparat asemanator inspirata fiind din reteta aceasta.
    Al luat fasii de carne de pe spatele porcului, pe care leam pus la saramura 3 zile, dupa care am fiert in zeama de varza cu cu foi de dafin si boabe de piper aproximativ 30 de minute. Am scos carenea, am lasato sa se usuce putin, dupa care am puso la 3 zile la fum.
    O DELICATESE!

    RăspundețiȘtergere